משרדנו: התקשורת 5, אשדוד | טלפון. 054-5227808  | מייל. alina.k.adv@gmail.com
כל הזכויות שמורות © איציק איתן משרד עורכי דין | בניית אתרים | תחזוקת אתר

פייסבוק – תחומי התמחות

התדיינות אזרחית

  • ייצוג תובעים ונתבעים בפני ערכאות בתחומי המשפט האזרחי.
  • תביעות כספיות שונות.
  • התדיינות חוזית.
  • תביעות נגד בנקים.
  • עתירות מנהליות נגד רשויות.
  • ייצוג בתביעות בגין רשלנות, ועילות נזיקיות נוספות.
  • ייצוג בהליכים כגון משא ומתן לפשרה מחוץ לכתלי בית המשפט, בוררות וגישור.

בימינו כבר אין פותרים סיכסוכים באמצעות דו-קרב בצהרי היום, כאשר האחרון שעומד הוא המנצח.

סכסוך המתגלע בין צדדים מובא בפני בית המשפט, והניצים נאבקים איש ברעהו בהיכל המשפט, כאשר כלי הנשק בהם הם אוחזים הינם החוק, כתבי טענות, טיעונים משפטיים הנשלפים באמצעות עורכי הדין, ושימוש מושכל בסדרי הדין – השופט היושב בדין בסוף ההליך מכריז באמצעות פסק הדין על המנצח.

אולם לא תמיד יש להגיע להכרעה באמצעות פסק דין, וכבר קבעו חז”ל כי “יפה כוח הפשרה מכוח הדין” (הלכות סנהדרין, פרק כ”ב). פשרה הוגנת וסבירה בנסיבות העניין, הינה תולדה של ניהול ההליך המשפטי עוד מראשיתו בצורה טקטית טובה.

לעו”ד יצחק פרנלדס ניסיון מוכח הן בייצוג תובעים והן בייצוג נתבעים בהליכי המשפט האזרחי, ובהופעות בפני בתי המשפט השונים.
הייצוג נעשה תוך הערכה ריאלית של הסיכונים והסיכויים לכל אורך ההליך, והכל תוך יצירת יחסי אמון כנים, ומתן יחס אישי ותשומת לב מלאה.

דיני עבודה

  • ייצוג מעסיקים וחברות בתובענות של עובדים.
  • ייצוג עובדים בעילות מתחום דיני העבודה.
  • ייעוץ ועריכת הסכמי עבודה.
  • ייעוץ בקשר להיבטים פליליים בדיני העבודה.

תחום דיני העבודה הינו דינאמי, מורכב, בעל חקיקה ענפה, ומשתנה תכופות – הכנסת אינה קופאת על שמריה וחדשות לבקרים מחוקקת חוקים חדשים ומתקנת חוקים קיימים בכל הקשור לחובות ולזכויות של העובדים והמעסיקים.

כמו כן, בתי הדין לעבודה פיתחו מערכת של פסיקה ענפה, ואינם מפסיקים לחדש ולפסוק הלכות חדשות.

זכויות עובדים מעוגנות בחוקים רבים המכונים “חוקי מגן” ובתקנות שהותקנו מכוחם, בהסכמים קיבוציים ובצווי הרחבה, וכן בפסיקת בתי הדין לעבודה, שכאמור הינה דינאמית ומתפתחת ממקרה למקרה.

לעו”ד יצחק פרנלדס ניסיון מוכח בתחום דיני העבודה, לרבות בהופעות בפני בתי הדין לעבודה. עו”ד פרנלדס עוסק הן בייצוג מעסיקים והן בייצוג עובדים. כמו כן בייעוץ למעסיקים טרם נקיטת פעולה אל מל עובדיהם.
הייצוג נעשה תוך הערכה ריאלית של הסיכונים והסיכויים לכל אורך ההליך, והכל תוך יצירת יחסי אמון כנים, ומתן יחס אישי ותשומת לב מלאה.

דיני משפחה

  • ייצוג בפני בית המשפט לענייני משפחה.
  • גירושין, מזונות, משמורת ילדים וחלוקת רכוש.
  • הסכמי ממון.
  • הסכמי גירושין.

תחום דיני המשפחה הינו מהרגישים ביותר שבתחומי המשפט.

עו”ד יצחק פרנלדס מספק שירותים משפטים בתחום דיני משפחה, תוך ייצוג ברגישות ובהבנה ברגעים הקשים של הליכים בין בני משפחה, וזאת תוך ליווי אישי מלא לכל אורך הדרך.

הליכי גירושין ופירוק משפחה הם הליכים קשים למתגרש, הנאלץ להתמודד בנוסף לקושי הנפשי הרב, עם עילות ואינטרסים בכל הקשור למשמורת ילדים והסדרי ראיה, מזונות, חלוקת רכוש וכו’.

יובהר ויודגש כי עו”ד פרנלדס רואה חשיבות עליונה וראשונה במעלה לטובתם של ילדים אשר מצויים בעל כורחם במרכזו של סכסוך בין הוריהם, סכסוך אשר לא רצו בו.

הייצוג נעשה  תוך יצירת יחסי אמון כנים, ומתן יחס אישי ותשומת לב מלאה.

צוואות וירושות

הצוואה הינה מהמסמכים המשפטיים החשובים ביותר שיכול אדם לערוך בחייו, וחוק הירושה מכיר במספר סוגים של צוואות.

כך גם להעדרה של צוואה יכולות להיות משמעויות מרחיקות לכת, ולחלוקת העיזבון לפי הקבוע בדין יכולה להיות השפעה קשה על יחסיהם של בני המשפחה הנותרים אחרי הנפטר.

כך הגיע למשרדנו מקרה, בו נפטר אב מבלי שהותיר צוואה, והאם התבקשה על ידי אחד מילדיה למכור (ממש כך!) את הדירה בה התגוררה, וזאת על מנת שיוכל לקבל חלקו בעיזבון המגיע לו לפי הדין.

מדובר היה באנשים פשוטים שכל רכושם היה אותה דירה. מקרה זה יכול היה להימנע לו ההורים היו עורכים צוואה הדדית. מקרה זה אף מוכיח כי לא רק על אנשים אמידים לערוך צוואה אלא הדבר מומלץ לכל אדם.

במסמך הצוואה שולח אדם את ידו לאחר מותו ומביא להשפעה גדולה על אלו הנותרים חיים אחריו.

כך, באמצעות צוואה תקפה כדין, יכול אדם להוריש את הונו ורכושו ולחלק את עזבונו בין הקרובים לו כראות עיניו, להעדיף אחד ולקפח את האחר.

בחינת הצוואה – כשרותה, כשירות המצווה, צורתה ותוכנה נבחנים אך לאחר פטירת המצווה. לפיכך, חובה שניסוח הצוואה יהיה מושלם, יסודי ומוקפד, בלתי ניתן לפרשנות, ויקח בחשבון את מכלול ההיבטים והנסיבות האפשריים, והכל לשם מניעת מריבות, סכסוכים משפטיים ומאבקים מיותרים בבתי משפט.

טעויות בעריכת הצוואה יכולות להביא לנזק, וממקרים מתאימים אף לבטלות הצוואה, והתעלמות מרצנו של הנפטר לגבי אשר ייעשה ברכושו לאחר מותו. טעות צורנית בעריכת הצוואה אף יכולה להביא להעברת נטל ההוכחה על מבקש קיום הצוואה, דחיית מתן צו קיום צוואה לשנים ארוכות, או העברת התיק לדיון בבית המשפט.

לעו”ד יצחק פרנלדס ניסיון בתחום הירושות ועריכת הצוואות, ניהול עזבונות, ובכלל זאת בכל הקשור בהתדיינות בבתי המשפט בקשר להתנגדות למתן צו קיום צוואה או צו ירושה.

תובענות ייצוגיות

בשנת 2006 נחקק חוק התובענות הייצוגיות וחולל מהפכה.

התובענה הייצוגית, מוגשת על דרך הכלל מקום בו לתובע יחיד נגרם נזק שאינו גבוה דיו כדי להצדיק הגשת תובענה לבית המשפט המוסמך עקב העלויות והטרחה, אולם נזק זה משותף לקבוצה גדולה של נפגעים, אשר עת שמסכמים את הנזק לכולם, מדובר בסכום ניכר. לפיכך החוק התיר במקרים המתאימים, לתובע בודד לקבל הכרה כתובע ייצוגי של קבוצת תובעים פוטנציאלית גדולה.

במקרים רבים אותו נזק “קטן” נגרם על ידי גוף גדול, ובעל כוח רב אל מול האזרח הרגיל. קיומו של מוסד התובענה הייצוגית, מאפשר לנהל הליך משפטי להטבת נזקיהם של נפגעים רבים, כאשר סביר שהליך זה לא היה יוצא לפועל אם נגזר היה על כל נפגע לייצג עצמו בתביעה על סכום פעוט.

מהאמור עולה, כי התובענה הייצוגית הינה מכשיר משפטי בעל חשיבות רבה ביותר, ותכליתה לנסות ולגרום לאיזון בכוחם של האזרח הרגיל אל מול גופים גדולים כגון: המדינה ורשויותיה, חברות גדולות העוסקות במכר מוצרים ומתן שירותים לציבור הרחב.

×